LOG IN BLIV MEDLEM
  • English
  • Dansk
Kontakt os

Adresse

Rygards Alle 1
2900 Hellerup
Tlf: 3946 3600
pd@pharmadanmark.dk

Sekretariatets åbningstider

Telefonisk

Mandag - torsdag 09.30 - 16.00
Fredag 09.30 - 14.00

På adressen

Mandag - torsdag 09.30 - 16.00
Fredag 09.30 - 14.00
Navn Stillng Telefon E-mail
Andreas Thilqvist Konsulent 39463626 at@pharmadanmark.dk
Anne Simonsen Regnskabsassistent 3946 3617 as@pharmadanmark.dk
Annette Meyer Økonomi- og administrationschef 25216128 am@pharmadanmark.dk
Arendse Veirø Jurist ​3946 3638 ave@pharmadanmark.dk
Bente Gade Sekretariatschef 39463621 bg@pharmadanmark.dk
Carsten Mandrup Olsen Servicemedarbejder 39463608 co@pharmadanmark.dk
Casper Gad Jurist 39463627 cg@pharmadanmark.dk
Christian K. Thorsted Kommunikationschef 39463614 ckt@pharmadanmark.dk
Connie Faaborg Nielsen PDA-sagsbehandler og annoncekonsulent 39463615 cfn@pharmadanmark.dk
Frederik Kragh Nielsen Politisk konsulent 39463636 fkn@pharmadanmark.dk
Iben Treebak ​Konsulent, Karriere & Udvikling 39463618 ibt@pharmadanmark.dk
Lotte Skovdal PA og arrangementskoordinator 39463609 lsk@pharmadanmark.dk
Malene Dalmark Espeland Kommunikationskonsulent 39463634 mde@pharmadanmark.dk
Marie Fog Lægemiddelfaglig konsulent 39463619 mf@pharmadanmark.dk
Natasia Lykkeholm Klausen Jurist 39463636 nlk@pharmadanmark.dk
Robert Barrit Sørensen Jurist 39463635 rbs@pharmadanmark.dk
Rikke Løvig Simonsen Formand for Pharmadanmark 31240265 rls@pharmadanmark.dk
Sarah Piil Kommunikationskonsulent 39463637 ssp@pharmadanmark.dk
Susie Stærk Ekstrand Adm. direktør 30178865 se@pharmadanmark.dk
Trine Wesselhoff Public affairs chef 21455541 tw@pharmadanmark.dk
39 46 36 00
Du er her:
Hjem - Ferrosan Medical Devices A/S

Ferrosan Medical Devices A/S

Ferrosan Medical Devices A/S
Dansk

Har du lyst til at være Lead Auditor? Kan du auditere kontrakttagere og leverandører objektivt og tillidsvækkende? Kan du gennem interne audits sikre, at alle QA elementer indbygges i virksomhedens afdelinger på en balanceret måde?  Så kan du blive vores nye Lead Auditor.

Jobbet

Du bliver ansvarlig for: 

  • at der bliver udført audit internt såvel som eksternt iht. aftalte auditplaner 
  • at der bliver udført opfølgning på disse audits 
  • at godkende leverandørevalueringer 
  • Udarbejdelse og opdateringer af kvalitetsaftaler  

Der vil i forbindelse med eksterne audits være en del rejseaktivitet forbundet med jobbet, svarende til ca. 15 eksterne audits per år. 

Derudover er der mere generelle QA opgaver afhængig af auditmængden samt egne interesser og kompetencer, f.eks.:  

  • Opdatering og vedligeholdelse af kvalitetssystemet 
  • Godkendelse af valideringer og kvalificeringer 
  • Håndtering af afvigelser og ændringsansøgninger 
  • Vurdering af risikoanalyser 

Din baggrund

Du har en længerevarende videregående uddannelse f.eks. farmaceut, ingeniør e.l. og har dokumenteret erfaring som auditor indenfor lægemidler eller medicinsk udstyr. Du har et solidt kendskab til cGMP (EU samt US), og/eller lovgivningen for Medical Devices herunder ISO 13485 og 21 CFR 820. Desuden gerne kendskab til produktion og validering af lægemidler eller medicinsk udstyr. International erfaring er en fordel i forbindelse med auditarbejdet og i samarbejdet med vores partnere.  

Som person

Du er åben, udadvendt, tillidsvækkende og god til at skabe kontakt. Du har en høj grad af personlig integritet og modenhed, sund dømmekraft, gennemslagskraft og analytiske evner. Endvidere er du objektiv, har forståelse for kompleksitet og opfatter situationer på en realistisk måde. Du arbejder målrettet og selvstændigt og trives i en dynamisk organisation med mange forandringer. Du bevarer overblikket – også når det går stærkt. Sidst, men ikke mindst, formår du sammen med dine kolleger at værdsætte hinandens indsats og skabe arbejdsglæde. 

Om os

Du bliver en del af et QA team på 11 engagerede og dygtige medarbejdere, der arbejder tæt sammen med Operations herunder Supply Chain og Operations Support and Development og New Business Development. Vi er en dynamisk organisation i spændende udvikling, og vi har et godt spillerum for medarbejdere, der ønsker at sætte præg på virksomhedens fremdrift. Vi har en interessant pipeline med nye produkter og har en langsigtet udviklings- og distributionskontrakt med vores foretrukne samarbejdspartner. Vi tilbyder et udfordrende og selvstændigt job, attraktive ansættelsesvilkår, og gode udviklingsmuligheder både fagligt og personligt.  

Interesseret

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos VP, QM & RA Signe Spliid Dahl på telefon 70252860.

Ansøgning med CV mkr. ”QA Specialist og Lead Auditor” sendes via e-mail til job@ferrosanmd.com senest den 24. november 2017. 

Ferrosan Medical Devices A/S Biomaterials udvikler og producerer hæmostatiske produkter, der anvendes til at standse blødninger under operation. Produkterne bliver markedsført og distribueret i mere end 100 lande via samarbejdspartneren Ethicon Biosurgery, der er en del af Johnson & Johnson. Vi er ca. 170 medarbejdere og bor i Søborg. www.ferrosanmd.com 

< Tilbage

@ 2017 Pharmadenmark    CVR 65250314 Forside Aktuelt Forside Forside