LOG IN BLIV MEDLEM
  • English
  • Dansk
Kontakt os

Adresse

Rygards Alle 1
2900 Hellerup
Tlf: 3946 3600
pd@pharmadanmark.dk

Sekretariatets åbningstider

Telefonisk

Mandag - torsdag 09.30 - 16.00
Fredag 09.30 - 14.00

På adressen

Mandag - torsdag 09.30 - 16.00
Fredag 09.30 - 14.00
Navn Stillng Telefon E-mail
Andreas Thilqvist Konsulent 39463626 at@pharmadanmark.dk
Anne Simonsen Regnskabsassistent 3946 3617 as@pharmadanmark.dk
Annette Meyer Økonomi- og administrationschef 25216128 am@pharmadanmark.dk
Arendse Veirø Jurist ​3946 3638 ave@pharmadanmark.dk
Bente Gade Sekretariatschef 39463621 bg@pharmadanmark.dk
Carsten Mandrup Olsen Servicemedarbejder 39463608 co@pharmadanmark.dk
Casper Gad Jurist 39463627 cg@pharmadanmark.dk
Christian K. Thorsted Kommunikationschef 39463614 ckt@pharmadanmark.dk
Connie Faaborg Nielsen PDA-sagsbehandler og annoncekonsulent 39463615 cfn@pharmadanmark.dk
Frederik Kragh Nielsen Politisk konsulent 39463636 fkn@pharmadanmark.dk
Iben Treebak ​Konsulent, Karriere & Udvikling 39463618 ibt@pharmadanmark.dk
Lotte Skovdal PA og arrangementskoordinator 39463609 lsk@pharmadanmark.dk
Malene Dalmark Espeland Kommunikationskonsulent 39463634 mde@pharmadanmark.dk
Marie Fog Lægemiddelfaglig konsulent 39463619 mf@pharmadanmark.dk
Natasia Lykkeholm Klausen Jurist 39463636 nlk@pharmadanmark.dk
Robert Barrit Sørensen Jurist 39463635 rbs@pharmadanmark.dk
Rikke Løvig Simonsen Formand for Pharmadanmark 31240265 rls@pharmadanmark.dk
Sarah Piil Kommunikationskonsulent 39463637 ssp@pharmadanmark.dk
Susie Stærk Ekstrand Adm. direktør 30178865 se@pharmadanmark.dk
Trine Wesselhoff Public affairs chef 21455541 tw@pharmadanmark.dk
39 46 36 00
Du er her:
Hjem - Billev Pharma ApS

Billev Pharma ApS

Billev Pharma ApS
Udefinereret

Vi mangler en ny medarbejder til vores pharmacovigilance team. Er du den kollega vi leder efter?

Billev Pharma ApS er et specialiseret konsulentfirma, hvis fokusområde er rådgivning af kunder om registrering og vedligeholdelse af humane og veterinære lægemidler i EU. Vi tilbyder services inden for Regulatory Affairs, Pharmacovigilance, QC, QA, GDP, GMP og oversættelse.

Vi er 17 engagerede medarbejdere, som trives med en spændende og travl hverdag, som kun kan hænge sammen, fordi vi er et godt team.

Vi har Pharmacovigilance opgaver inden for:

  • Håndtering af bivirkninger og litteratursøgninger
  • EudraVigilance og safety databaser
  • Udarbejdelse og vedligeholdelse af PSMF og pharmacovigilance kvalitetsstyringssystem
  • Udarbejdelse af PSUR
  • Udarbejdelse og vedligehold af RMP
  • Pharmacovigilance audit og inspektioner.

Vi forventer, at du:

  • Har solid erfaring med pharmacovigilance og den daglige sagshåndtering og således hurtigt kan arbejde selvstændigt med opgaverne.
  • Har en relevant sundhedsfaglig uddannelse (farmaceut, læge, sygeplejerske, farmakonom eller lign.) og trives med at arbejde selvstændigt og med afvekslende opgaver
  • Behersker engelsk mundtligt og skriftligt
  • Har flair for IT.

Vi tilbyder:

  • Et spændende og selvstændigt job, hvor du vil have kontakt til kunder og myndigheder
  • Alsidige arbejdsopgaver og gode muligheder for udvikling af såvel faglige som personlige kompetencer
  • Stor grad af frihed under ansvar
  • Fleksible arbejdsforhold
  • Et uformelt miljø med få interne møder og løbende sparring med dine kollegaer
  • Gode kollegaer.

Stillingen er som udgangspunkt 37 timer om ugen.

Det daglige arbejde foregår primært fra vores kontor i BusinessPark Hørsholm, Slotsmarken 10, 1.tv.

Hvis ovenstående har vakt din interesse, så skriv en ansøgning til os og send på mail. Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte Head of Pharmacoviglance & QPPV Majbritt Eichmeier Hansen på +45 4234 0255. Da vi planlægger at holde samtaler løbende, vil vi opfordre dig til at sende din ansøgning hurtigst muligt og senest d. 15. december 2017.
E-mail: hello@billevpharma.dk
 

< Tilbage

@ 2017 Pharmadenmark    CVR 65250314 Forside Aktuelt Forside Forside