LOG IN BLIV MEDLEM
  • English
  • Dansk
Kontakt os

Adresse

Rygards Alle 1
2900 Hellerup
Tlf: 3946 3600
Jura tlf: 3190 3600
pd@pharmadanmark.dk

Sekretariatets åbningstider

Telefonisk

Mandag - torsdag 09.30 - 16.00
Fredag 09.30 - 14.00

På adressen

Mandag - torsdag 09.30 - 16.00
Fredag 09.30 - 14.00
Navn Stilling Telefon E-mail
Andreas Thilqvist Konsulent 39463626 at@pharmadanmark.dk
Annette Meyer Økonomi- og administrationschef 39463639 am@pharmadanmark.dk
Arendse Veirø Jurist ​3946 3638 ave@pharmadanmark.dk
Bente Gade Chef for ledelsessekretariatet 39463621 bg@pharmadanmark.dk
Bo Ekkert Knudsen Juridisk chef, advokat 39463633 bek@pharmadanmark.dk
Casper Gad Advokat 39463627 cg@pharmadanmark.dk
Christian K. Thorsted Kommunikationschef 39463614 ckt@pharmadanmark.dk
Frederik Kragh Nielsen Politisk konsulent 39463636 fkn@pharmadanmark.dk
Iben Treebak ​Konsulent, Karriere & Udvikling 39463618 ibt@pharmadanmark.dk
Jeannette Petersen Assistent 39463607 jp@pharmadanmark.dk
Julie Strægaard PA for ledelsen 3132 6212 js@pharmadanmark.dk
Lotte Skovdal PDA sagsbehandler og arrangementskoordinator 39463609 lsk@pharmadanmark.dk
Malene Dalmark Espeland Kommunikationskonsulent 39463634 mde@pharmadanmark.dk
Marie Fog Lægemiddelfaglig konsulent 39463619 mf@pharmadanmark.dk
Natasia Lykkeholm Klausen Advokat 39463636 nlk@pharmadanmark.dk
Pressetelefon 21768404 redaktionen@pharmadanmark.dk
Rikke Løvig Simonsen Formand for Pharmadanmark 31240265 rls@pharmadanmark.dk
Robert Barrit Sørensen Jurist 39463635 rbs@pharmadanmark.dk
Sarah Piil Kommunikationskonsulent 39463637 ssp@pharmadanmark.dk
Susie Stærk Ekstrand Adm. direktør 30178865 se@pharmadanmark.dk
39 46 36 00
Du er her:
Hjem - Repræsentantskabsmøde 2018

Repræsentantskabsmøde 2018

Repræsentantskabsmøde 2018
18.07.2018 admin

Pharmadanmark holder ordinært repræsentantskabsmøde lørdag den 3. november. Alle foreningens medlemmer er velkomne til at deltage i mødet.

Repræsentantskabsmødet efterfølges af en fælles frokost og herefter afholder Pharmadanmark i fællesskab med Danmarks Farmaceutiske Selskab det faglige arrangement Pharma på Tværs.

Forslag
Forslag som ønskes behandlet på repræsentantskabsmødet, skal være sekretariatet i hænde senest den 15. september. Bemærk, at fristen også gælder for forslag til ændring af repræsentantskabets forretningsorden. Forslag, som fremsættes med henblik på vedtagelse skal være klart formuleret og ledsaget af en uddybende tekst, som oplyser om konsekvenser, ressourceforbrug etc.

Dagsorden
Senest fire uger før afholdelse af mødet annonceres forslag til dagsorden for mødet med angivelse af indkomne forslag. Den gældende dagsorden jf. vedtægterne er:

  1. Valg af dirigent(er)
  2. Vedtagelse af forretningsorden og tidsplan for repræsentantskabsmødet
  3. Bestyrelsens beretning
  4. Forelæggelse af regnskab
  5. Behandling af indstillinger og forslag
  6. Forelæggelse af budget og fastsættelse af kontingenter for det følgende kalenderår
  7. Valg
  8. Fastlæggelse af det samlede antal repræsentanter til repræsentantskabet for den følgende repræsentantskabsperiode
  9. Fastsættelse af tid og sted for næste ordinære repræsentantskabsmøde
  10. Eventuelt

Valg
Valg til hovedbestyrelsen
Der er fire poster på valg i år. To ordinære medlemmer og to suppleanter for henholdsvis privatansatte og offentligt ansatte. I henhold til foreningens love skal nye hovedbestyrelsesmedlemmer være valgt inden den 15. oktober. For opstilling til hovedbestyrelsen gælder, at navnene på medlemmer, som ønskes opstillet, skal indgives skriftligt til sekretariatet af mindst seks stillere fra kandidatens egen sektion. Stillerlisterne skal være sekretariatet i hænde senest den 15. september.

Valg til PDA-udvalget
Syv medlemmer og to suppleanter for PDA-udvalget er på valgt i år. Medlemmer af udvalget vælges på det ordinære repræsentantskabsmøde. Formanden vælges af det samlede repræsentantskab, mens øvrige medlemmer vælges af sektionernes repræsentantskabsmedlemmer. Interesserede kandidater rettes henvendelse til sektions- og kredsbestyrelser mhbp opstilling. Alle kandidater skal udfylde stillerlister, som skal være sekretariatet i hænde senest den 15. september.

Du finder stillerlisten her

Tilmeld dig her

Nyhed
18.09.2018 admin
Novo Nordisk har i dag varslet, at 400 medarbejdere skal afskediges i Danmark og Kina. Afskedigelserne synes primært at ramme R&D-funktioner. Fagforeningen Pharmadanmark har 1.000 medlemmer på...
Nyhed
18.09.2018 admin
Novo Nordisk har meddelt, at der gennemføres en masseafskedigelse, som omfatter cirka 400 medarbejdere. Pharmadanmark kan give dig et overblik over dine ansættelsesmæssige rettigheder, og...
Pharma
14.09.2018 admin
Det nye Pharma, som udkommer 19. september, står i studiestartens tegn. Her kan du møde fagforeningens studenterambassadører og læse voxpoppen 'Sådan var min studiestart' med tre personligheder fra...
31.08.2018 admin
Pharmadanmark brings together all academics involved in the pharmaceutical sector. We provide specialist knowledge and a strong professional network and community. The pharmaceutical sector...
@ 2017 Pharmadenmark    CVR 65250314 Forside Aktuelt Forside Forside